For Your Own Good
S1, E18: As Murray (Jeff Garlin) struggles to get Adam (Sean Giambrone) interested in hockey, Beverly (Wendi McLendon-Covey) tries to help Erica (Hayley Orrantia) prepare for her college entrance exams, but her plans threaten to backfire.