Franklin vs. Bash
S1, E7: Peter (Mark-Paul Gosselaar) and Jared (Breckin Meyer) agree to each represent Amber North (guest star Jud Tylor) and Simone Winters (guest star Marisa Petroro), two pole-dancing teachers accused of jewelry theft by their wealthy client. In another courtroom, Hanna (Garcelle Beauvais) and Karp (Reed Diamond) argue on behalf of a thirteen-year-old boy who is suing his father for the right to kayak down the Amazon River…alone.