Oxen Friend Or Enemy
S1, E4: Margrethe goes to the Corfitzens' hunting cabin and makes a surprising discovery with Oxen; Kajsa seeks out Oxen again in the forest, but things don't go as she hopes; Frigg senses that Margrethe may no longer be her deepest confidant.