From Havana with Love
S8, E20: The NCIS team investigates a defense contractor, Rebecca Larmont (Shanna Collins), designing a nuclear attack weapon after her estranged husband, Victor Larmont (Lou Ferrigno Jr.), says he has proof she is selling Navy secrets to a foreign government. Also, Kensi goes undercover as a professional dancer at the Cuban club where the husband works, while Deeks is undercover as the bathroom attendant.