From Shipping Container to a Cool New Pool
S1, E4: Cappie and Alex transform an old shipping container into a luxurious, one-of-a-kind swimming pool with underwater windows and a resort-like deck, offering a busy family a relaxing oasis during South Dakota's brief, hot summers.