Full On Gangsta
S1, E8: Thony enlists Arman's help to get to Mexico for Luca's transplant, but her plans go dangerously off course when Hayak finds out Arman is lying to him. In a desperate situation, Thony is forced her to call upon both the doctor and gangster within.