30 Rock Game Over
S7, E9: Jack asks Devin Banks to help him discredit Kaylie Hooper, Jack's teenage nemesis and KableTown's future CEO. Liz considers her options as she tries to become a mother, and Tracy directs Octavia Spencer in his movie.