The Negotiator Gate X Gate
S1, E6: Major Chacur is kidnapped by Captain Bismark and taken to an abandoned prison. Menck tries to negotiate with Bismark, but Bismark is emotionally distressed. He soon realises that Bismark is not planning to get out of this alive.