Gehenna Gate
S1, E2: Rin is thrown into turmoil when Shiro tells him that he's the son of Satan! Warning him that he must never draw it, Shiro gives Rin the Koma Sword, and hides him in the monastery basement. Outside, a fierce battle begins...