PBC Gloves Off GERVONTA TANK DAVIS vs LAMONT ROACH, JR - Part 1
S6, E1: On March 1st, Gervonta “Tank” Davis defends his superstar status against longtime rival Lamont Roach Jr., who seeks to finally earn the recognition he feels he deserves. Both fighters emerged from the boxing-rich streets of Baltimore and D.C., growing up in the sport and forging their own paths to the top. Watch as the two fighters prepare for their pay-per-view battle.