Girl Meets Bear
S3, E12: Riley and Maya get ready for Paco's Tacos Tacopalooza. The morning of, Riley realises her childhood teddy bear, Barry, has gone missing. A symbol of her fleeting childhood, she enlists the help of her friends and family to find him.