Globetrotters
S4, E9: Adam tries to imitate the Globetrotters on the court after seeing them in action for the first time; and ends up irritating Barry, who challenges his little bro to an epic battle at the school gym. Meanwhile, Beverly ignores Murray's protests by planning him a surprise 50th birthday party.