Chimp Crazy Gone Ape
S1, E2: PETA launches an investigation after a former Hollywood chimp named Tonka goes missing; it's a high-stakes legal battle, particularly in light of a brutal attack that happened years earlier when another chimp nearly killed a Connecticut woman.