Life In Pieces Goose Friends Auction Fog
S3, E11: Jen sings in Tyler's band and gets caught up in the excitement, creating an awkward situation for him; John and Greg decide to brew beer together; Matt donates a painting to a silent auction for Tim's medical charity; Heather becomes jealous.