The Alex Megos Formula Gravity
S1, E3: Alex Megos travels to the UK to visit climbers Ben Moon and Jerry Moffatt in Sheffield, breathes history in The Foundry Climbing Centre and defies the laws of gravity on the Hubble climbing route.