Great Balls of Water/Where's Pinky?
S4, E10: When Candace thinks Jeremy is bored with their usual hangouts, she sets out to find something unique to do with him; When Pinky goes missing, Phineas and Ferb create a machine that will amplify Buford's senses to those of a dog's.