Grey Matter
S2, E11: A gruesome discovery in a city pond leads Dylan and Lizzie to investigate a young man's murder; Andy rescues one of Dylan's students from a legal bind; an old friend of Dylan and Julian's reappears; Lizzie decides to embrace adventure.