Groundhog Fae
S4, E8: Bo’s friends are too busy celebrating Yule to notice she’s missing. But when the night starts repeating itself, Bo makes it her mission to stop it. Meanwhile, Lauren and Dyson disagree over a mysterious package addressed to Bo.