Halloween 3: The Guest Who Wouldn't Leave
S3, E4: Pete's ex-wife, Carol, shows up at Woodstone Mansion during Sam and Jay's Halloween party, where they're trying to impress some cool friends; the ghosts hope to bring Flower back with a seance.