Handmade 6-Door F-450
S2, E4: The Wells family at 1 Way Diesel Performance goes extra mile to transform a stock 2022 F-450 into a lifted six-door mega cab; Dave and Daniel get the greenlight to build a one-of-one '90s Chevy race truck at wide open garage.