Best Job Ever Hanging Out With Chinstrap Penguins
S1, E5: Chinstrap penguins might be cute, but wildlife biologist Douglas Krause knows that they like to cause mischief. Find out just how naughty some penguins can be to each other in this episode of "Best Job Ever".