Nashville Hanky Panky Woman
S2, E8: Rayna joins Scarlett on the road for her first tour date with Luke Wheeler, and is blindsided when Deacon confronts her about putting too much pressure on Scarlett. Meanwhile, Gunnar struggles as he attempts to write a song for a major artist.