S1, E3: Audrey and Nathan investigate an upheaval at the local psychiatric hospital, where something happened to make the patients normal for a time but sent their doctor into madness. As they track down the escaped patients, Audrey and Nathan make a disturbing discovery. Whatever caused the temporary reversal has begun to spill across all of Haven, making normal townspeople go dangerously insane.