Evil Lives Here: The Killer Speaks He Said He'd Kill Us All
S1, E2: Elisabeth and Frank reconnect after years apart, and Elisabeth's mother, Cheri, watches as their toxic relationship blows up and leads to a devastating fire. When the smoke clears, one lies dead and the other sits behind bars.