He Taught Me How to Drive By
S3, E7: Nancy makes a deal for her future following U-Turn's death. Doug has everyone against Sullivan but Celia, who is more interested in him than ever. Andy is recommended for a unique catering job. Shane has trouble fitting in at school, while Silas continues to spend time with Tara.