SHOSHIMIN: How to become Ordinary Heart of Fox and Wolf
S1, E4: Kobato, along with Kengo, tries to get to the bottom of Sakagami's motives. It seems there is more to the case than initially suspected. However, Kobato's concern for Osanai is also growing.