Eat. Race. Win. Here Are the Golden Words: You Are What You Eat
S1, E3: Orica-Scott must fight to hold onto gains, even as race fatigue threatens the team's standing on the leaderboard; Hannah and her crew source from markets in Troyes, France, and a nearby dairy farm to create a spectacular feast for the weary riders.