The Most Dangerous Ways To School Himalaya - Six Day Journey over the Frozen River
S1, E5: Gulu - a small Chinese village with only a few dozen farms- spread out over one of the most impressive plateaus of the Hengduan Mountains in the Province of Sichuan. Here live the Yi, a people closely related to the Tibetans.