Hit Me
S1, E3: Hawk and Tim's road trip turns sour when ulterior motives come to light; Marcus and Frankie encounter a racist bouncer; Roy tries to keep David from being drafted; in 1980s San Francisco, Tim withholds forgiveness until an emergency changes things.