S4, E2: Jane and Grayson partner up on case involving a 16-year-old video game genius (Austin) determined to sue his father while Kim represents her own father (Ratzenberger) in an eviction case. The firm’s new Angel investor Luke, finds a way to be more involved with Jane’s personal life than she would like. Stacy and Nikki decide to go into business together, despite Jane’s hesitation.