House of Missions; House of Captives
S2, E144: Eddie helps Mara with her feelings for Jerome; Victor confronts Vera; Patricia tells the Sibunas about Rufus; Fabian, Patricia and Alfie go to the rescue; Victor grapples with the final clue; Eddie gets into trouble; Poppy needs Jerome.