House of Silence; House of Warnings
S2, E125: Alfie helps Jerome win the match; Victor explores the next task; Nina realises her words have hexed her friends; the Sibunas discover that Victor has his own amulet; Eddie tries to talk to Patricia; Alfie gets the tune wrong when he plays the horns.