How Playboy Changed the World
S1, E1: This two-hour special peeks behind the centerfolds and reveals just how Hugh M. Hefner's men's magazine became a worldwide empire. But more than that, it makes the case for how Playboy challenged social conventions about men, women, sex and nudity.