How You Like Them Pancakes?
S8, E21: Eve returns home for a weekend visit and Vanessa tries to recreate a childhood tradition for the girls; Jen asks Ed and Chuck for help in finding out who is stealing her work lunches; Kristin's big day finally arrives.