SHOSHIMIN: How to become Ordinary Humpty Dumpty
S1, E3: During a class assignment, a vase in the cabinet seemingly breaks by itself, but there's an elaborate plan behind it. However, this mystery is quickly forgotten when Osanai sees the bicycle thief again and plots revenge.