I Think There Is Something You're Not Telling Me
S9, E11: Ripley struggles to keep Sully's diagnosis a secret when the latter's pregnant girlfriend comes to Med for help; Johnson works to earn a spot in Med's trauma fellowship; Charles and a medical student treat a bipolar artist.