I Was Made for Lovin' You
S9, E7: Owen and Cristina navigate their relationship amid the pending lawsuit; Bailey and Ben argue over wedding plans; while Jackson is distracted by a shocking situation with April, Callie asks him for help fixing Derek's hand.