Iberia
S1, E2: The parched lands of the Iberian Peninsula give rise to snow-covered peaks, expanses of rare cork oak, and Europe’s only fog forest. Unique habitats, where species found nowhere else on earth fight for survival. Male Iberian Ibex face-off over females, a whiskered tern chick braves predator-infested waters, and settling the score for the Macaques of Gibraltar calls for kidnap.