If Only We Are Lovers
S1, E5: One day, 26-year-old Toko Tanabe begins to be attracted to Satoshi Matsuyama, who is the same age as her. They have lively conversations over meals, he is kind, and they share the same hobbies and wavelengths. Soon, the two spend a night together.