If Saturday Be...For the Boys!
S1, E4: M.O.D.O.K. is turned away by his world conquering peers and forced to slum it with some blue collar street villains; he intends to use them for his own gains, but a wild night out on the town leads M.O.D.O.K. to something more valuable.