Ignition
S1, E3: Penance creates an amplifier to spread Mary's hope-inspiring song across the city, but first, Mary must find her voice; Amalia propositions an unlikely ally and works to expand the Orphanage's reach; Swann entangles Augie and Mundi in his business.