Immunity
S3, E4: A drive-by shooting that put Deacon’s (Jay Harrington) family in danger leads S.W.A.T. to investigate a Colombian rebel leader involved in the drug trade. Tan’s (David Lim) girlfriend inadvertently lands him in trouble at work, while Hondo’s (Shemar Moore) dad tries to disguise his failing health.