Into the Dalek
S8, E2: A Dalek fleet surrounds a lone rebel ship, and only The Doctor can help them. As he faces his greatest enemy, he needs Clara by his side. Confronted with a decision that could change the Daleks forever, he is forced to examine his conscience.