Introduction to Marriage Studies
S1, E6: Sana Ikegami, who works as the editor-in-chief of a popular magazine, prioritises her work and her own time over romance. She leads a fulfilling life, where she frequently engages in sexual intercourse with a friend in order to get rid of loneliness.