Andhera It watches us
S1, E2: Kalpana's quest to solve Bani's disappearance reawakens her own traumatic memories. As Jay delves deeper into the mystery of the supernatural darkness, he finds himself caught between reality and hallucination. Meanwhile, Omar's abduction from the child shelter unveils a sinister and clandestine agenda at work.