IWTV 104: ...the Ruthless Pursuit of Blood With All a Child's Demanding
S1, E4: Presented with new behind-the-scenes content; Claudia's transformation into a vampire teen completely changes Louis and Lestat's lives; as Claudia asks more questions, Louis and Lestat are forced to confront questions about making a teen vampire.