J'ai Obtenu Cette
S5, E13: As Jax puts in motion a plan to get rid of Pope and Clay in one risky hit, the door seems to open for Tara to escape to a new, respectable life with Jax and their boys, but Otto casts a long shadow, even from his prison cell.