Jeremy Makes It
S2, E2: Mark's lack of success with Sophie is compensated when he makes a new friend, Daryl, at the office. Meanwhile, Jeremy meets Gog, an old schoolfriend who he used to bully, but is now successful, and may even have a job for him.