Comedy Bang! Bang! Jesse Tyler Ferguson Wears a Brown Checked Shirt and Stripey Socks
S4, E8: Jesse Tyler Ferguson explains the great chemistry behind "Modern Family"; cyborg rights activist Nelz Hebber's ideas for the future.