Jesus, the Countess and Joseph
S11, E17: The show must go on for Luann, who has been snubbed by the ladies for the surprise party; Dorinda is shocked by the party; Tinsley is accused of lying about her relationship with Scott; Bethenny throws her S'mores and W--- Party.